16.5.07

AMB EL JOVENT DE VALLS

El divendres dia 4 de maig, vaig mantenir una trobada amb una trentena de joves vallencs representatius de diferents sectors socials i associatius de la ciutat. Allà vaig tenir ocasió de presentar algunes de les propostes del programa de govern del PSC de Valls.

Els joves assistents es van interessar especialment en la qüestió del transport públic i les connexions amb Tarragona i Barcelona. Així com en els ajuts a la implementació de nous negocis. Els joves vallencs van reclamar solucions a les mancances en infraestructures esportives i sobre polítiques igualitàries per a tots els barris i entitats de la ciutat més enllà “dels de sempre”.
En tot moment vaig intentar donar resposta a totes aquestes inquietuds i els hi vaig anunciar la construcció de nous equipaments esportius a la zona sud de la ciutat. També els hi vaig assegurar una política transparent i equànime a l'hora de concedir ajuts municipals a les entitats vallenques.

La majoria d'assistents van voler, en acabar l'acte, donar-me el seu suport personal, tant a mi com al projecte del PSC de Valls. La qual cosa jo els hi vull agrair de tot cor.