20.2.07

SOBRE EL CARTELL DE CARNAVAL

Ara que ja hem deixat enrere el Carnaval i que la sardina, ahir, va rebre la seva sepultura, potser és el moment de fer un comentari sobre el cartell de Carnestoltes d'enguany.

I és que a Valls, si alguna no ens en falta, és imaginació. I qui pensi el contrari és que no ha vist el cartell del Carnaval 2007 de la nostra ciutat. Els cartells de carnaval són (han de ser) transgressors, fets amb desimboltura, lliures de pudor i, si convé, crítics; molt crítics. Que caram, parlem de la festa de la disbauxa!

Primer de tot, vull felicitar els autors del cartell d'enguany; quina pensada! I també vull agrair-los que aquest any m'hagin volgut donar un cert protagonisme, encara que compartit amb la Dolors Batalla, equipades, ambdues, amb guants de boxa i disposades a iniciar el combat.

Com a ocurrència ho trobo ben encertat. Ara bé, també he de dir que per a mi la política no és, ni molt menys, un combat de boxa ni res que s'assembli. Amb la gent dels altres partits som rivals polítics, i res més que això. Faltaria més. Mai no he vist les persones amb unes idees diferents a les meves com a adversaris en una lluita en que algú ha de quedar K.O.

Bé, ja posats, i si voleu que us digui la veritat, us confessaré que per la boxa sento un rebuig total. No sé com li poden dir esport a veure dues persones donant-se mastegots mentre la gent crida gaudint de “l'espectacle”. És la meva opinió personal, tot i que entenc i respecto que no tothom pensi com jo.

En definitiva, el cartell m'ha agradat per transgressor i provocador (tot i que mai no buscaré la derrota per K.O. de ningú) però, ni m'agrada la boxa ni em veig en un cos d'home. Soc molt feliç de ser una dona!

I, mireu, si més no, veient aquest cartell se m'acut fer una proposta des d'aquí, a Dolors Batalla, que és l'altra “contrincant”: ¿pengem els guants i ens comprometem a respectar el joc net? Seria ben positiu un altre cartell, però, en aquest cas, fent una encaixada de mans, no ho creieu?

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Nuria,

L'últim paragraf m'ha agradat. Penso que sempre és més contructiu una bona encaixada de mans que tenir baralles que no condueixen a rés.
Sempre sumar i mai restar.
Crec que la Dolors li aniria bé pensar com nosaltres, no creus?

Carme

Anònim ha dit...

Només llegint això ja es veu la diferència entre les dugues candidates. Molt bé Segú!!! una lliçò de bon sentit de l'humor i de la crítica. Acceptarà Batalla el teu oferiment???? jo no em faria ilusions....

Josep (Pisos de Clols)

Anònim ha dit...

Reconec que és un comentari constructiu. Espero que això vulgui dir que ets una política constructiva. La gent estem cansats de polítics que només es barallen entre ells.

Anònim ha dit...

Molt bon article, si senyora. L'humor que no falti que amb 4 anys que portem de velatori ja n'hi ha prou.

Anònim ha dit...

Sra. Segú, en el seu article, si més no, vosté ha sabut trobar el to apropiat. Espero que segueixi així durant la campanya electoral i, tant de bo, durant tot el seu mandat al front de l'alcaldía vallenca. Pensi que, a més a més dels virtuals mastegots que ja ens ha propinat l'actual alcaldessa a tots els vallencs, també ens ha mentit, ens ha desairat i ens ha buidat bastant la cartera. Realment, quina imatge l'hi hauría correspost en el cartell de Carnaval? Ànim i endavant!!

Unknown ha dit...

Estic d'acord amb la Carme, per mi i per molta gent no és pot plantejar una campanya per l'Alcaldia com un enfrontament, la unica manera de fer be a un poble o ciutat és que el seu Alcalde/sa no vagi CONTRA ningu , sino que miri per a que els seus convilatans siguin feliços .

MIreu com li va a Nadal , que l'unic que sap fer es anar en contra ... de tot.

Sort i enhorabona per el nou Blog